Help Center

 

Waar ben je naar op zoek?

Bestellen en Betalen
GAW_klantenservice_1_NL.jpg
Bestellen bij George at Work gaat eenvoudig. Plaats de artikelen in het winkelmandje, vul alle gegevens in, kies de betaalmethode, reken af en we gaan direct aan de slag. We raden aan om voor het plaatsen van een bestelling een account aan te maken.
Wijzigingen in de bestelling kunnen in het persoonlijk account gedaan worden. Mocht dit niet lukken of is er geen persoonlijk account aangemaakt, neem dan contact op met de klantenservice.
Neem meteen even (telefonisch) contact op met de klantenservice en houd je bestelnummer bij de hand zodat we de wijziging snel kunnen verwerken.
Op elke productpagina geven we de actuele voorraadstatus en levertijd aan. Mochten er toch aanvullende vragen zijn, neem dan contact op met de klantenservice.
Bestellen en betalen kunnen in de showroom. Het is niet mogelijk om dan direct de bestelling mee te nemen. Het is immers een showroom en geen winkel.
Bezorging en Afhalen
GAW_klantenservice_2_NL.jpg
In het account kunnen adresgegevens vooraf aan een bestelling altijd gewijzigd worden. Mochten adresgegevens na bestelling en betaling alsnog gewijzigd worden neem dan meteen contact op met de klantenservice.
We werken samen met diverse vervoerders (DPD, Thijs Logistiek en Rabelink Logistics) en die zorgen ervoor dat de bestelling zo snel mogelijk tot aan de eerste drempel wordt geleverd. De artikelen worden allemaal gedemonteerd geleverd.
Pallet zendingen worden doorgaans met Rabelink Logistics verzonden. De transporteur stuurt 1 à 2 dagen voor daadwerkelijke bezorging een e-mail met de exacte datum en tijdsblok van levering.
Thijs Logistiek stuurt, nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten, een e-mail met de leverdatum en het leveringstijdsblok. Zorgt dat er iemand aanwezig is om de betstelling in ontvangst te nemen.
Via DPD worden de kleinere pakketten verzonden. Zodra de bestelling gereed is voor verzending wordt een e-mail verzonden naar de klant met daarin een tracking link zodat de bestelling gevolgd kan worden.
Account en Gegevens
GAW_klantenservice_3_NL.jpg
Het aanmaken van een persoonlijk account vóór het plaatsen van een bestelling is zeer eenvoudig en geeft direct vele voordelen.
Dat is niet verplicht, maar een persoonlijk account heeft wel veel voordelen:
Ga op de website naar “Inloggen” en klik op “Wachtwoord vergeten?”
In je persoonlijk account staan alle bestelgegevens en de bijgewerkte status. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met een track & trace link of een verwijzing naar het systeem van de transporteur.
In het account kunnen adresgegevens vooraf aan een bestelling altijd gewijzigd worden. Mochten adresgegevens na bestelling en betaling alsnog gewijzigd worden neem dan meteen contact op met de klantenservice.
Retourneren en Annuleren
GAW_klantenservice_4_NL.jpg
Je hebt de mogelijkheid om je producten binnen een bepaald zichttermijn retour te sturen. We leggen het stap voor stap voor je uit.
De kosten voor het afhalen worden bepaald aan de hand van het soort pallet en gewicht van alle pakketten. Deze kosten kun je opvragen via onze klantenservice.
George at Work Randweg 1B 5711 DJ Someren Nederland
Geef zo snel mogelijk de annulering of wijziging door aan onze klantenservice. Dit kan telefonisch, per email, chat of via het contactformulier. Vermeld daarbij duidelijk het ordernummer van je bestelling.
Neem contact met de klantenservice op!
Garantie en Algemene Voorwaarden
GAW_klantenservice_5_NL.jpg
George at Work biedt op al haar producten wettelijke garantie, wat inhoudt dat een product datgene is of moet doen wat je als consument in alle redelijkheid mag verwachten.
Je kunt alleen op de garantie aanspraak maken indien het in elkaar zetten en het onderhoud aan het product precies volgens de opbouwbeschrijving is gebeurd en het product bovendien ook juist is gebruikt.
Op deze pagina kun je onze Algemene Voorwaarden terugvinden of ze zijn via deze link te downloaden.

loader
Laden...