Hoe betaal je bij ons? | George at Work
- Betaling mislukt of geweigerd Is uw iDEALbetaling mislukt? Is uw betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kunt u gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven, dan heeft u de bestelling geplaatst. Twijfelt u ...
- Facturen Uw factuur is uw aankoopbewijs. De factuur versturen wij altijd per mail als bijlage van uw verzendbevestiging, maar we bewaren hem ook in uw online account zodat u deze altijd gemakkelijk kunt raadplegen. Facturen inzien Wilt u uw facturen inzien? Log dan in op Mijn Account en klik op de ...
- Terugbetalingen Geen zorgen, we betalen u natuurlijk netjes terug als u daar recht op heeft. Hoe betalen we u terug? Hoe wij u terugbetalen, is afhankelijk van de betaalmethode waarmee u de bestelling heeft geplaatst. Heeft u met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op dezelfde ...
- Betaalmogelijkheden NL Online winkelen bij George at Work is makkelijk en veilig. Elke betaalmethode op onze website heeft een beveiligde pagina waardoor uw privacy gegarandeerd is. Voor het aanmaken en verwerken van de betalingen van uw bestelling werken wij samen met een betrouwbare partner. Deze organisatie is ...
- Kopersbescherming tot maximaal €20.000 Kopersbescherming bij George at Work Diverse betaalmogelijkheden bij George at Work bieden de koper extra kopersbescherming. Zo zijn bestellingen die betaald zijn met een creditcard automatisch beschermd en verzekerd. Ook Paypal betalingen bieden een aankoopbescherming. Veilig aankopen doen ...