Bezorgen en afhalen

1-6 van 6

per pagina
Datum Beoordeling
6 producten gevonden Nu gesorteerd op created_at
Sorteer op
  1. Bezorgopties Bezorgen: Wij werken met verschillende partijen samen om zo goed en snel mogelijk te kunnen leveren. Levering is standaard tot aan de deur (tot aan de eerste drempel). DPD DPD-pakketdienst bezorgt het artikel bij u aan huis (verzending naar een postbusnummer niet mogelijk). U ontvangt een ...
  2. Status van uw bestelling We houden u graag op de hoogte van uw bestelling zodat u altijd precies weet wat de status is van uw bestelling.  De meldingen die u ontvangt zijn: U ontvangt de track en trace code per e-mail, nadat wij het pakket hebben verzonden.Met de DPD of Transmission track en trace code / mail kunt u ...
  3. Pakket niet ontvangen en overige vragen Heeft u uw pakket (nog) niet ontvangen? Controleer dan eerst uw track & trace. Wellicht is uw pakket afgeleverd bij een pick-up shop in de buurt. Heeft u geen track & trace of komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan kijken wij wat de status is van uw pakket.
  4. Adres wijzigen Heeft u al een bestelling gedaan? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Het kan zijn dat uw bestelling hierdoor wel later wordt geleverd. Wanneer de bestelling al onderweg is, kan het adres niet altijd gewijzigd worden. Let ...
  5. Reclameren Zorg ervoor dat u zo snel mogelijk (het liefst binnen 48 uur) na ontdekking van een gebrek, reclameert. Wij vragen u om de bestelling bij ontvangst te controleren; bij schade gelieve niet monteren! Reclameren bij schade 1. Meld schade bij de chauffeur2. Teken voor levering MÈT schade3. Maak ...
  6. Verzendkosten Bij een bestelling met een totaalbedrag van meer dan €100,- rekenen wij geen verzendkosten binnen Nederland en België. Bij bestellingen onder €100,- rekenen wij €7,50 verzendkosten.

1-6 van 6

per pagina
Datum Beoordeling
6 producten gevonden Nu gesorteerd op created_at
Sorteer op
©2020 - George at Work