Pakket niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Heeft u een bestelling geplaatst en is de bezorger niet geweest op het moment dat u hem verwachtte? Vervelend! We lossen dit graag snel voor u op. Om een oplossing sneller aan te kunnen bieden, willen we u vragen om drie dingen te controleren voordat u contact opneemt hierover met de klantenservice.


1. De Track & Trace code van het pakket

In de verzendbevestiging die u heeft ontvangen vindt u een track & trace link. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging misschien is verschoven.

2. Het bezorgadres

Klopt het bezorgadres dat u heeft ingevuld? Controleer voor de zekerheid ook de postcode.

3. De brievenbus

Heeft u een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij een pick-up point bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland. Het kaartje in de brievenbus geeft meer info over waar uw bestelling is.

Weet u na het controleren van bovenstaande punten nog niet waar uw bestelling is?

Wacht dan nog even af, want meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag alsnog bezorgd. Indien dit niet het geval is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan vinden we samen een oplossing.

Categorieën: Klantenservice NL Bezorgen en afhalen
© - George at Work