Ondanks dat we uw order zorgvuldig verpakken, kan er tijdens het verzenden altijd onverhoopt iets misgaan. Controleer daarom altijd eerst uw bestelling voordat u de ontvangstbevestiging bij de chauffeur tekent.
Bekijk onze handige bezorginfografic checklist met betrekking tot de bezorging van uw bestelling of lees onderstaand stappenplan.
Ontdekt u schade aan uw bestelling tijdens de levering van uw bestelling?
Constateert u schade? Gebruik dan het onderstaande stappenplan:
- Meld de schade bij de chauffeur.
- Teken voor levering met schade.
- Maak foto’s van de schade en de vrachtbrief met schadenotitie.
- Wacht met het monteren van het beschadigde product.
Door beschadigde producten te monteren voordat u contact over de beschadigde levering met de klantenservice heeft gehad, vervalt uw recht op reclamatie.
- Neem binnen 48 uur na levering contact op met de klantenservice.
Dat mag telefonisch, maar ook per mail. Houdt u er rekening mee dat we uw ordernummer en de gemaakte schade foto’s nodig hebben om een passende oplossing te kunnen bieden.
Ontdekt u schade die u tijdens de levering van uw bestelling niet had kunnen zien?
Ontdekt u bij het uitpakken schade aan uw bestelling die u niet bij de levering had kunnen zien omdat de verpakking bijvoorbeeld nog in tact is? Neem dan meteen contact op met de klantenservice. Voeg uw ordernummer en foto’s van de verpakking én de schade toe aan uw melding.