Bezorging en Afhalen

In het account kunnen adresgegevens vooraf aan een bestelling altijd gewijzigd worden. Mochten adresgegevens na bestelling en betaling alsnog gewijzigd worden neem dan meteen contact op met de klantenservice.
We werken samen met diverse vervoerders (DPD, Thijs Logistiek en Rabelink Logistics) en die zorgen ervoor dat de bestelling zo snel mogelijk tot aan de eerste drempel wordt geleverd. De artikelen worden allemaal gedemonteerd geleverd.
Pallet zendingen worden doorgaans met Rabelink Logistics verzonden. De transporteur stuurt 1 à 2 dagen voor daadwerkelijke bezorging een e-mail met de exacte datum en tijdsblok van levering.
Thijs Logistiek stuurt, nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten, een e-mail met de leverdatum en het leveringstijdsblok. Zorgt dat er iemand aanwezig is om de betstelling in ontvangst te nemen.
Via DPD worden de kleinere pakketten verzonden. Zodra de bestelling gereed is voor verzending wordt een e-mail verzonden naar de klant met daarin een tracking link zodat de bestelling gevolgd kan worden.
Ja, dat is mogelijk. Kies dan bij het bestellen voor de optie: Ophalen in Someren. (3% korting).
Levering op de Waddeneilanden is uiteraard ook mogelijk. Echter, onze vervoerders zien dit niet als standaardlevering.
Voor een bestelling van < 250 EUR betaal je €9,95 Voor een bestelling van > 250 EUR is de levering gratis
Dit kan in het persoonlijk account. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met een track & trace link of een verwijzing naar het systeem van de transporteur.
Neem aub direct contact op met de klantenservice. We gaan dit oplossen!
Controleer bij ontvangst direct de goederen en teken alleen voor schadevrij ontvangst wanneer er geen zichtbare schade is aan de goederen of verpakkingen. Is er wel zichtbare schade? Meld de transportschade bij de chauffeur en teken voor levering ...
Neem contact met de klantenservice op!
loader
Laden...